نگاه نو

  • ۰
  • ۰
مدیریت

عنوان انگلیسی:

Management of electric vehicle battery charging in distribution networks with multi-agent systems

عنوان فارسی:

مدیریت شارژ باتری خودروی الکتریکی در شبکه های توزیعی سیستم های چند عاملی

تعداد صفحات مقاله اصلی: 8 صفحه

تعداد صفحات ترجمه: 21 صفحه

سال انتشار: 2014

مجله

Electric Power Systems Research 110 (2014) 172&ndash 179

لینک

http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0378779614000182

Abstract

An agent-based control system that manages the battery charging of electric vehicles in power distribution networks is presented. The electric vehicle battery charging schedules are calculated according to electricity prices and distribution network technical constraints. The design of the multi-agent system is described. The real-time operation of the multi-agent system was demonstrated in a test-bed of a laboratory micro-grid.

Keywords

  • Electric vehicle
  • Multi-agent systems
  • Distribution networks
  • Active demand
  • Smart grids
  • Distributed control

مدیریت شارژ باتری خودروی الکتریکی در شبکه های توزیعی سیستم های چند عاملی

چکیده

یک سیستم کنترل مبتنی بر عامل (عامل گرا) ، که شارژ باتری خودروهای الکتریکی را در شبکه های توزیع توان (قدرت) مدیریت می کند ارائه شده است. زمانبندی های شارژ باتری خودرو الکتریکی بر اساس ارزش های الکتریسیته و محدودیت های فنی و تکنیکی شبکه توزیع ، محاسبه شده اند. طراحی سیستم چند عاملی توصیف و شرح داده شده است. عملیات لحظه ای سیستم چند عاملی در یک بستر آزمایش میکروشبکه آزمایشگاهی ، نشان داده شده است.

کلمات کلیدی : خودرو الکتریکی ، سیستم های چند عاملی ، شبکه های توزیع ، تقاضای فعال ، شبکه اسمارت (هوشمند) ، کنترل توزیعی

  • مقدمه
  • توصیف سیستم چند عاملی

2-1- فرضیات

2-2- جدول زمانی

2-3- ماتریس حدود شبکه اپراتور سیستم توزیعی ) (DSO و اعتبارسنجی فنی و تکنیکی

2-4- حالت های عملکردی

3- عملیات نرمال (عادی) ، زمانیکه شبکه در محدوده ی تکنیکی قرار دارد.

3-1- عامل خودروی الکتریکی

3-2- عامل ناحیه محلی

3-3 &ndash عامل تعدیل کننده (هماهنگ کننده)

3-4- عامل DSO

4- عملیات اضطراری در زمانیکه شبکه در محدوده فنی و تکنیکی نیست.

5- سرویس کاهش تقاضای فراهم شده توسط عوامل ناحیه محلی

5-1- عامل محلی

5-2- عامل تعدیل کننده

6- ارزیابی سیستم چند عاملی

6-1- دستگاه آزمایشگاهی

6-2- اطلاعات ورودی و فرضیات مطالعه ی موردی

6-3- توصیف مطالعه ی موردی

6-3-1- آزمایش عملیات نرمال

6-3-2- آزمایش ارزیابی فنی و تکنیکی

6-3-3- آزمایش عملیات اضطراری

6-3-4- آزمایش سرویس کاهش تقاضا

6-4- نتایج مطالعات موردی

6-4-1- آزمایش عملیات نرمال

6-4-2- آزمایش ارزیابی فنی

6-4-3- آزمایش عملیات اضطراری

6-4-4- آزمایش سرویس کاهش تقاضا

7- نتایج



دریافت‌فایل



لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-106504-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98-%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c%da%a9%db%8c/
  • ۹۵/۰۶/۳۰
  • ikloo kamiri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی