نگاه نو

۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گزارش کاراموزی حسابداری در اداره دارایی

گزارش کاراموزی حسابداری; اداره دارایی ، ورد 52صفحه

فصل اول :

آشنایی با مکان کار آموزی :

اینجانب دوره کار آموزی خود را در اداره دارایی شهرستان خمین گذرانده ام . این اداره در سال 1335 شمسی تاسیس شده است. در اوایل کار تعداد کارمند آن 3 الی 4 نفر بوده است. در حال حاظر تعداد کارمندان اداره دارایی شهرستان خمین به مرز 25 نفر رسیده است . این اداره در زمینی به مساحت 280 متر مربع واقع در خیابان مطهری نرسیده به تقاطع خیابان تهران بنا شده است.

;

فصل دوم :

بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموز

تعریف حقوق و دستمزد:

حقوق و دستمزد اولیه در مفهوم خدمات عمومی به مضابی اولین حقوق و دسمزدی است که با تخصیص مستخدم در یکی از جداول رشته های خدمات شغلی به او پرداخت می گردد باید توجه داشت که مشمول حقوق و دستمزد اولیه فقط بر مبنای اخذ یکی از مدارک تحصیلی صورت نمی گیرد بلکه پرداخت آن به افراد استخدام در خدمات کشوری بر مبنای تخصیصی آنان در یکی از رشته های شغلی و دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی در ارتباط با شغل مورد تصدی نیز صورت می گیرد.

به این ترتیب، حقوق و دستمزد اولیه در چهارچوب قانون حقوق و دستمزد در برگیرنده مفهوم وسیعتری است. هدف از مطالعه و بررسی میزان حقوق و کسب اطلاعات و حقایق اساسی درباره میزان پرداختهای هر یک از مشاغل است.

حقوق و مزایای رسمی دولتی

نگاهی آماری بر وضعیت مستخدمین دولت

لزوم هماهنگی سازمان ها در زمینه حقوق و دستمزد با شورای مربوط:

انواع مستخدمین دولت:

الف- مستخدم رسمی:

مستخدمین رسمی آزمایشی و مستخدمین قطعی:

ب: مستخدم پیمانی

حقوق و مزایای مستخدمین پیمانی:

مفهوم طبقه بندی مشاغل:

حقوق و مزایای مستخدمین رسمی دولت

تنظیم حقوق ماهانه براساس جدول و ضریب حقوق

افزایش سالانه حقوق

انبار و اهمیت انبارداری:

اهداف و وظایف انبارداری :

انواع انبارها در بیمارستان ها:

مراحل تهیه و تدارک دارو در بیمارستانها:

کالا و لوازم مصرفی :

وظایف انبار:

وظایف مدیر انبارها :

وظایف رئیس یا مقداری انبار:

انتظارات مدیریت از سیستم کنترل انبارها:

رسید و صدور مواد انبار :

کنترل عملیات مالی و انبارداری باموجودی واقعی:

محاسن عمده روش ثبت دارایی موجودیها بدین قرار است

هزینه های انبار:

با توجه به نکات یاد شده هزینه ی ذخیره انبارداری می توان بردو نوع تقسیم نمود:

هزینه سفارش

هزینه نگهداری

هزینه سفارش :

ورود کالا به انبار:

خروج کالا از انبار:

مفهوم هزینه‌یابی هدف

مراحل فرایند هزینه‌یابی هدف

استقرار هزینه‌های هدف

دستیابی به هزینه‌های هدف

محاسبه تفاوت هزینه‌های مجاز و هزینه‌های جاری،

چرخه عمر محصول

زنجیره ارزش

هزینه‌یابی هدف در مقایسه با روش سنتی مدیریت هزینه

مبانی نظری هزینه‌یابی هدف

فصل سوم :

آزمون آموخته ها و نتایج و پیشنهادات



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
جزوه

این جزوه به صورت دست نویس است.

این جزوه درس عملیات واحد 1 پروفسور حسین بهمنیار دانشگاه تهران می باشد که به طور کامل به ارائه مباحث مطرح در این واحد درسی پرداخته است.

درس عملیات واحد از مهمترین دروس کنکور کارشناسی ارشد رشته مهندسی شیمی می باشد. این جزوه در 157 صفحه با کیفیت عالی اسکن شده و امیدواریم در جهت کمک به شما عزیزان مورد استفاده قرار بگیرد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:21

فهرست و توضیحات:

مقدمه
مساعدت در ارزیابی پمپ

نرم افزار انتخاب پمپ

بهینه سازی فرآیند انتخاب پمپ

اولین مرحله ، انتخاب یک کاتالوگ الکترونیکی است. کاتالوگ الکترونیکی یک فایل کامپیوتری است که اطلاعات عملکردی پمپهای ساخت سازندگان مختلف را در خود جای داده است. معمولا اطلاعات عملکردی از برنامه اصلی مجزا است ؛ چرا که بدین ترتیب سازندگان می توانند بدون تغییر ساختار اصلی نرم افزار در مورد به روزرسانی اطلاعات مورد نظرشان اقدام نمایند. با باز شدن کاتالوگ ، فهرست سازندگان و سرعتهای مختلف پمپ نمایش داده می شود. در این مرحله مهندس نوع پمپ و سرعت چرخش مورد نظرش را انتخاب می نماید و بالاخره نقطه طراحی همراه با مشخصاتی نظیر هد کل و دبی کل معین می شود. لازم به ذکر است که نرم افزار با دریافت کمترین اطلاعات ممکن پمپ را مشخص می نماید. در مواقعی که سیال تحت پمپاژ ، آب نباشد و یا هد مکش مثبت خالص در دسترس (NPSHA) به میزان مکفی موجود نباشد ، نرم افزار به مهندس اجازه می دهد تا این اطلاعات مهم را در روند انتخاب پمپ دخالت دهد. بعد از اینکه ضوابط مورد نظر اعمال شدند نرم افزار با کنکاش در کاتالوگ الکترونیکی فهرست پمپهایی که نیازهای مشتری را برآورده می سازند را به نمایش می گذارد.

گام بعدی در انتخاب پمپ نمایش منحنی عملکرد است. در این مرحله مهندس می تواند هد ، قدرت ، بازدهی و هد مکش مثبت خالص مورد نیاز را به تابعی از دبی مشاهده نماید. برخلاف منحنی عملکردی که در کتابها می بینید در اغلب برنامه های کامپیوتری ، مهندس می تواند با وارد کردن دبی های گوناگون منحنی های عملکرد متناظر را بررسی نماید. اکثر برنامه ها به مهندس اجازه می دهند تا با تغییر قطر پروانه پمپ و یا سرعت آن ( اگر سازنده این کار را مجاز بداند) تأثیرات حاصله بر عملکرد پمپ را مطالعه کند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 15 صفحه

چکیده

در این مقاله به استفاده از پتانسیل زمین برای گرمایش و سرمایش بیمارستانها پرداخته شده است. بر این اساس، مزایا و معایب استفاده از پمپهای گرمایی متصل به زمین بررسی شده و چگونگی طراحی و اجرای این سیستمها در دو آرایش عمودی و افقی در یک سایت آزمون مورد بررسی قرار گرفته است. از مزایای این سیستمها می­ توان به مصرف انرژی کمتر، الایندگی کمتر و نیاز پایین به تعمیر و نگهداری اشاره کرد. نتایج حاصل از این سیستم در دو حالت افقی و عمودی با سیستمتبرید تراکمی متداول مقایسه شده است. نتایج حاصل نشان می­ ­ دهد که سیستمهای متصل به زمین از کارایی بهتری نسبت به سیستم متداول برخوردارند. همچنین سیستم متصل به زمین با آرایش عمودی اگرچه هزینه اولیه بالاتری دارد ولی نسبت به سیستم متصل به زمین افقی به فضای کمتری نیاز داشته و از راندمان بالاتری برخوردار است.

مقدمه

امروزه با توجه به بحران انرژی و افزایش آلاینده­ ها در جهان، استفاده از انرژی­ های پاک مورد توجه کشورها قرارگرفته است. طی چند دهه اخیر استفاده از زمین به عنوان منبع یا چاه حرارتی رشد چشمگیری داشته است. هزینه­ های پایین این انرژی، آلایندگی کم، تعمیر و نگهداری ارزان و همچنین تجدید­ پذیر بودن آن از جمله ویژگی­ هایی است که باعث شده این نوع انرژی مورد توجه کشور­ ها قرار گیرد. امروزه کشور­ های پیشرفته سعی دارند در ساختمانهای مختلف از جمله بیمارستانها، از سرمایش و گرمایش به دست آمده از زمین در صنعت تهویه مطبوع استفاده نمایند که این امر توسط مبدل­ های متصل به زمین صورت می­ پذیرد. رایج­ ترین نوع استفاده از انرژی زمین در تهویه مطبوع این است که با متصل کردن این مبدل­ ­ ها به پمپ­ های حرارتی از سرمایش و یا گرمایش بدست آمده از زمین استفاده می­ کنند. این سیستم­ ها به پمپ­ های حرارتی متصل به زمین معروف می­ باشند. پمپ­ های حرارتی متصل به زمین از ضریب عملکرد بالاتری نسبت به پمپ­ های حرارتی رایج برخوردارند. دلایلی که باعث می­ شود ضریب عملکرد پمپ­ های حرارتی متصل به زمین از ضریب عملکرد پمپ­ های حرارتی رایج بیشتر باشد، یکی کمتر بودن کار مکانیکی در این نوع سیستم­ ها می­ باشد و دیگر اینکه دمای منبع (چاه) حرارتی پمپ­ های متصل به زمین به دمای مورد نیاز داخل ساختمان نزدیکتر است تا به دمای محیط بیرون و این امر باعث بیشتر شدن ضریب عملکرد این نوع از پمپ­ های حرارتی می­ گردد.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

جزوه کنترل خطی استاد قدیری



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:9

فهرست و توضیحات:

مقدمه

انواع روتر

استفاده از روترها در شبکه به امری متداول تبدیل شده است . یکی از دلایل مهم گسترش استفاده از روتر ، ضرورت اتصال یک شبکه به چندین شبکه دیگر ( اینترنت و یا سایر سایت ها ی از راه دور ) در عصر حاضر است . نام در نظر گرفته شده برای روترها ، متناسب با کاری است که آنان انجام می دهند : ارسال داده از یک شبکه به شبکه ای دیگر . مثلا در صورتی که یک شرکت دارای شعبه ای در تهران و یک دفتر دیگر در اهواز باشد ، به منظور اتصال آنان به یکدیگر می توان از یک خط leased ( اختصاصی ) که به هر یک از روترهای موجود در دفاتر متصل می گردد ، استفاده نمود . بدین ترتیب ، هر گونه ترافیکی که لازم است از یک سایت به سایت دیگر انجام شود از طریق روتر محقق شده و تمامی ترافیک های غیرضروری دیگر فیلتر و در پهنای باند و هزینه های مربوطه ، صرفه جوئی می گردد .

انواع روترها
روترها را می توان به دو گروه عمده سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم نمود:



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
جزوه

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحات: 34


فهرست مطالب :

مقدمه
سطوح زمانبندی
اهداف زمانبندی
معیارهای زمانبندی
زمانبندی انحصاری در مقابل غیر انحصاری
زمانسنج میانی یا ساعت وقفه
اولویتها
اولویتهای ایستا در مقابل پویا
اولویتهای قابل خریداری
زمانبندی ضرب الاجل
زمانبندی FIFO
زمانبندی نوبت دوره ای
اندازة برش زمانی
زمانبندی SJF
زمانبندی SRT
زمانبندی HRN
صفهای بازخور چند سطحی
زمانبندی فرایند توسط SUN/UNIX
زمانبندی فرایند توسط VAX/VMS
زمانبندی با سهم عادلانه
خلاصه
واژه نامه


خلاصه
زمانبندی پردازنده، تعیین می کند که چه زمانی پردازنده ها به کدام فرایندها اختصاص می یابد. زمانبندی سطح بالا یا زمانبندی کار تعیین می کند که کدام کار اجازه ورود به سیستم را دارد و بر مبنای ورود این کارها، فرایندها یا گروهی از فرایندها تشکیل می شود. زمانبندی سطح پایین تعیین می کند که کدام فرایند آماده CPU را باید در اختیار بگیرد. زمانبندی میانی تعیین می کند که کدام فرایندها اجازه خواهد یافت CPU را در اختیار بگیرد و کدام فرایندها موقتاً برای پاسخ به نوسانات بار سیستم به حالت تعلیق خواهد رفت.
زمانبند باید عادل باشد، توان عملیاتی را افزایش دهد، به تعداد زیادی از کاربران محاوره ای با زمان پاسخ قابل قبول سرویس دهد، استفاده از منابع را متعادل سازد، تعادل بین زمان پاسخ و استفاده بهتر از منابع را فراهم کند، از تأخیر به مدت معین بپرهیزد، اولویتها را اعمال کند، به فرایندهایی که منابع کلیدی در اختیار دارد ارجحیت دهد، به فرایندهایی که رفتار مطلوب از خود نشان می دهد سرویس بهتری ارائه دهد و تحت بارهای سنگین سیستم سطح سرویس دهی را برای همه فرایندها بطور متناسب کاهش دهد. بسیاری از این اهداف با یکدیگر در تضاد است. بنابراین طراحی سیستم زمانبندی مسأله ای پیچیده است.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

هدف: بررسی ویژگی های روان سنجی مهارت های مدیریتی[1].


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:20

فهرست مطالب


و الله لا یفلت منهم عشرة و لا یهلک منکم عشرة.

(نهج البلاغهـکلام 58)

پس از آنکه على علیه السلام در اواخر صفر سال 38 از صفین بکوفه مراجعت فرمود تا روز شهادت آنحضرت مدت دو سال و چند ماه فاصله بود ولى این مدت کوتاه بقدرى در آزردگى خاطر مبارک على علیه السلام مؤثر واقع شد که شرح آن قابل تقریر نمیباشد،شکست&rlm هاى پى در پى از همه طرف روح آن بزرگوار را آزرده و قلبش را رنجه کرد.

تأثر و رنج على (ع) از معاویه و حیله&rlm گریهاى عمرو عاص نبود بلکه رنج و تأسف او از بیوفائى و احمقى و خونسردى لشگریان خود بود و میفرمود:

من از بیگانگان هرگز ننالم&rlm
که با من هر چه کرد آن آشنا کرد

على علیه السلام بقدرى از لا قیدى و بیشرمى کوفى&rlm ها متأثر بود که چند مرتبه آرزوى مرگ نمود تا بلکه از شر این قوم متلون و سست عنصر رهائى یابد،در یکى از خطبه&rlm هاى خود ضمن مذمت اصحابش فرماید:

و الله ان جائنى الموت و لیاتینى فلیفرقن بینى و بینکم لتجدننى لصحبتکم قالیا.

(بخدا سوگند اگر مرگ بسراغ من آید و البته خواهد آمد و میان من و شماتفرقه و جدائى اندازد مرا خواهید دید که نسبت بمصاحبت شما بغض و کراهت دارم.)

پیشنهاد عمرو عاص در صفین موقع بلند کردن قرآنها با نیزه درباره حکمیت میان متخاصمین اختلاف بزرگى در میان عساکر عراق بوجود آورد که میتوان آنرا علت العلل شکستهاى بعدى على علیه السلام دانست.

اختلاف على علیه السلام و معاویه در امر خلافت بحکمیت رجوع شد و علیرغم عقیده على علیه السلام از طرف آنحضرت ابوموسى اشعرى انتخاب گردید،ولى پس از عقد قرار داد صلح گروهى از سپاه على علیه السلام گفتند تکلیف کشته&rlm شدگان چیست؟و بآنحضرت اعتراض کردند که ما حکم خدا را خواستیم نه حکمیت ابوموسى و عمرو عاص را حتى چند نفرى بمخالفت هر دو سپاه برخاستند.

این قبیل اشخاص را عقیده بر این بود که على علیه السلام و معاویه هر دو باطلند و حکم مخصوص خدا است و در نتیجه این عقیده و فکر موقع مراجعت از صفین بکوفه در حدود دوازده هزار تن از سپاه على علیه السلام جدا شده و با بقیه سپاهیان آنحضرت مشاجره کرده و همدیگر را تکفیر مینمودند و پس از ورود بکوفه این گروه تحت فرماندهى عبد الله بن وهب بحروراء رفته و از سپاهیان على علیه السلام کناره&rlm گیرى نمودند!




دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

لینک و پرداخت دانلود * پایین مطلب *

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحه : 5

فهرست :

زمان ایجاد اعتماد مشتری

مقدمه

قدرت درحال افزایش مشتریان

اعتماد

منابع

مقدمه :

نتیجه مطالعات به عمل آمده از سایت های علمی و نیز شرکتهای موفق که بخشهایی از آن در این مقاله آمده است نشانگر گرایشات جدیدی در عرصه بازاریابی است. نکته حایزاهمیت در این مقاله، رویکرد جدیدی است که بویژه با ورود به عصر تکنولوژی های نوین شرکتهای معتبر در کشورهای پیشرفته و صنعتی در امر بازاریابی موردتوجه قرار دارند.



دریافت‌فایل