شبیه سازی حرکت اسب در صفحه شطرنج با cpp

در ابتدا ، برنامه حل مسأله - مختصات های درست – را محاسبه کرده و نمایش می دهد و سپس اختیار انتخاب مختصات شروع حرکت را به کاربر می دهد.
تنها در صورتی تمام خانه ها پیموده می شود که حرکت از نقاط خاصی شروع شود و این نقاط همان مختصاتی است که برنامه در ابتدا نشان میدهد.
این برنامه در ویندوز ایکس پی و با کامپایلر بورلند و توربو سی کامپایل شده است.
رمز فایل فشرده 1234 می باشد.

لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-117150-%d8%b4%d8%a8%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%ad%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%af%d8%b1-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d8%b4%d8%b7%d8%b1%d9%86%d8%ac-%d8%a8%d8%a7-cpp/
- ۹۵/۱۰/۲۶